Inlägg riktat mot en parasit

Är jag en pundare? Såna rykten har gått sedan jag gick på gymnasiet. Rykterna är inte så enkla som att jag röker på lite då och då, utan de säger att jag drar vitt och är helt neddränkt. Rykten sprider sig sjukt snabbt inom vår familjs närhet, och eftersom detta har varit på tapeten förut så är mina föräldrar nu säkra på att jag håller på. Bara jag visste vilka jävla fittor som säger såna saker så hade jag på något sätt försökt krossa deras huvuden, men såna fegisar kan bara göra sånt i smyg.

Jag har aldrig rört något som har med sånt skit att göra, jag har rökt ett par gånger, men inget mer. Jag är fan en av de renaste människorna i världen. Jag är snäll, ödmjuk, godhjärtad, hälsosam och helt emot såna saker.

Nu antar jag att den idioten inte läser min blogg, men om han gör det och ser detta (jag misstänker en liten arab), så är detta min hälsning: Om du bara så vågar öppna din käft en gång till så kommer jag personligen ta tag i dig, släpa dig genom borlänges gator, ner till kvarnsveden och mata vargarna med dig i skogen. Din missbildade lilla bajsgris.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0