Fel att använda parfym i Sverige

På min gamla praktikplats fick jag onda blickar på mig de dagar jag använde parfym. Jag tyckte det var så patetiskt så jag sprutade på mig lite extra dagen efter. Jag blir så arg. Svenskar är de sämsta på att ta på sig parfym i hela Europa sägs det i undersökningar, ja men banne mig att det är så när folk tittar snett på en när man har på sig det. Det är så mycket snack om allergi, astma och massa jävla hälsoproblem i Sverige. Fan lev livet och njut istället för att tänka på att något är farligt. Det är därför det är så tråkigt i Sverige, man tänker alldeles för långsiktligt. Det är så mycket "gör detta för att du senare ska få det bra"

Nej nu jävlar ska jag spruta ner mig med Versace och bara glida igenom skolan som den snygging jag är.

Här är en liten morgonbild på mig på toaletten..oh jag är ju banne mig så häftig. Och full av parfymlukt..nej nu jävlar.

 

Dax för sista seminariet nu. Önska mig lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0