Hejdå Sverige!!

Jag åker om 6 timmar. Försöker sova, men det går inte. Ska nog sitta uppe hela natta tills jag åker. Måste in till stan och ta ut alla mina pengar också.

Nu ska ni få höra vad min mamma har gjort meed mina utlandsbiljetter!
Jag letade precis efter mina biljetter. Hade lagt de i min väska. Jag kollade i fickan, det hade blivit mos av biljetterna. Små små bitar. Jag fattade ingenting. Sa till min mamma. Vet ni vad hon säger? Oj, jag tvättade din väska häromdagen. Jag dooooooooooog. Den kostar 500 kr. Ska förklara det för de som jobbar på tåget, så vi får hoppas att de tror mig. Men åhhhh mamma, din lilla fettis. Vafan tänk dig för innan du gör något. Men men, man ska inte gråta över spilld mjölk. Önska mig lycka till.

Fick denna snygga vita adidaskeps av min bror idag. Jag frågade varför, äh det är du värd sa han. Jaha, tack för det. Den är alltså helt ny, 399 kr. Sen fick jag en Van Gils parfym av min syster för att jag hade tagit examen idag. Så, tackar mina kära syskon. Ill give back!!


Nu säger jag tack och adjö till Sverige och Borlänge. Jag kanske kommer tillbaka, eller inte. Vi får se hur det går i Oslo. Jag älskar den staden och jag kommer älska mitt jobb.

Stannar i Kristinehamn i 40 minuter imorgon, så min syrra som bor där ska möta upp mig så ska vi röka och prata lite. Ska bli kul.

Bloggar imorgon kväll med massa bilder. Ska dricka vin och ha kul imorgon.

Ha det bra i tråkiga Sverige!
Vi hörs imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0