Idag såg jag min gamla, stora kärlek!


När jag var påväg hem från min syster efter att vi ordnat stolarna såg jag henne. Min gamla kärlek bor i samma hus som mamma, och precis när jag skulle öppna dörren till hissen så kommer hon ut. Våran konversation?

Hon: Hej
Jag: Hej
Hon håller upp dörren för mig.
Hon: Är det bra?
Jag: Ja det är bra, med dig?
Hon: Det är bra med mig också.
Punkt..hon gick ut, jag gick in hissen. Mötet kändes mycket kan jag säga, från båda hållen.

Och hon är kurd!!! Ja du läste rätt, kurder kan också vara riktigt sexiga, jag lovar dig.

En gång förut när vi var med varandra såg hennes pappa mig och henne tillsammans. Han smällde till mig på käften. Hon bara gick iväg, och jag åkte till skolan i falun. Vi hade träffats på våran gamla högstadieskola i borlänge. Fyfan vad jag blev rädd.

Sen efter ett tag under vårat förhållande blev jag kär i hennes bästa kompis (ja jag var patetisk och omogen), och hennes bästa kompis blev kär i mig. De två bästisarna blev fiender, och är det fortfarande, eller åtminstone inte vänner.

Ja detta visste kanske inte ni alla om mig, men jag kan också vara en riktig hjärtkrossare även om man inte kan tro det när man tittar på mitt tryne.

När jag såg henne idag väcktes alla gamla minnen och känslor. Men tyvärr har hon gift sig, med en gammal kompis till min storebror. Och han är så ful. Jag sa det till mamma och min syrra häromdagen, att jag önskar att hon aldrig hade gift sig och blivit min istället. Men det är för sent....men jävlar en amma, känslor finns fortfarande kvar..det var min första kärlek! Men som tur är, inte min enda.

Kan låta som en påhittad kärlekshistoria eftersom det låter lite väl dramatiskt med hennes pappa och hennes bästa kompis, men tro mig, skulle jag berätta allt så hade det isåfall varit mer dramatiskt. Men lite privatliv har jag ändå som jag inte vill dela med er alla här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0