Jobbig, men rolig dag.

Vaknade klockan 12 (!) idag..Åhhh det var så skönt. När jag hade duschat gjorde mamma en fin och god utländsk frukost med massa feta ost, oliver, utländsk nybakat bröd med god kräm i och lite annat göttgöttigöttgött. Efter det åkte jag med Firad och min syrras kille till kupolen. Köpte lite grejer till utlandet. Sen stack vi till jysk och köpte lite köksstolar till min syster. Sen gick vi och åt på burger king. Mmmm det var gött det också.

Efter det gick vi och skruvade ihop stolarna. Det låter ganska enkelt men det var en pers måste jag säga. Vi fick skruva lös 2 hela stolar för att den sista spiken inte gick in. De satt snett. Fyfan det var jobbigt. Men de blev glada. Allt för min syster vettu.

Har rökt som en skorsten då både Fato, Firad och min syrra röker som skorstenar. Nu sitter jag hemma och packar väskan till utlandet. Åker ju på lördag kl 08.00. Åhhh det ska bli så kul!!!!

Ful bild, men vafan..orka bry sig. Man måste ju få visa sin fula sida också ellerhur? Jag ser helt sönderbränd ut i ansiktet, det är jag inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0