Laster och planer

Alla har väl sina laster: Cigg, snus, alkohol, mat, choklad, godis, kläder, fetma, finnar, fulhet, tjockhet, gorillhet, grishet osv....

Här har ni mina laster:
*Snus (jag ser det dock inte som en last, jag ser det mer som en lyxvara i mitt liv, utan snus inget liv)
*För mycket choklad!
*För lite träning (ingen träning alls rättare sagt)
*Röker ibland

1. Jag ska börja träna när jag flyttat till utlandet.
2. Jag kommer ha så kul och ha så mycket att göra där så jag inte kommer hinna äta choklad.
3. Jag kommer röka ännu mer!!!!!! Jävlar vad jag kommer röka. Herre min skapare. Det är så gott att röka när man flyttar till ett annat land, men jag kommer försöka ta det lugnt med det.  That scares the shit out of me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0