Mamma!

När jag tittar på min mamma ser jag en vacker, stark, ödmjuk och intelligent kvinna. En mamma som alltid sätter sina barn i första hand. Hon kan göra allt i sin makt för att ge ett bra liv till sina barn. Och hon har lyckats. Min mamma har lika många barn som en halv-klass, ändå är det bara en som har varit busig. Alla andra är perfekta med familj, barn, ekonomi utöver det vanliga, utbildning och lycka. Allt detta är tack vare min mamma, hennes kärlek för oss barn har gett oss möjligheten att hitta rätt och ha en familjeband som är starkare än ord.

Min mamma är den bästa mamman i världen!
Jag ska köpa ett hus åt min mamma i vårat hemland, det är mammas största dröm, att få ha ett hus där nere och bo där tillsammans med sina syskon som hon inte har levt med i 22 år. Jag och min storebror (som är miljonär) ska köpa det åt henne. Min mamma måste få tillbaka. Jag ska uppfylla hennes stora dröm. Men hon säger att hon vill vänta lite. Vet ni varför hon vill vänta? Hon vill först vara säker på att alla hennes barn har det så bra de bara kan ha det, så att hon kan lämna Sverige med ro. Hon sätter oss i första hand igen.


Jag har svårt att säga till mamma att jag älskar henne, så jag ska passa på att skriva det här. Jag älskar dig!
Jag kommer sakna dig sjukt mycket nu när jag flyttar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0