Nu ska jag avslöja vilket land jag ska flytta till!

Ett...två...tre..vart ska jag flytta? Klara...fääääääärdiga..gåååååååååååååååååååååååååååååååå till oslooooooooooooooooooooooooooooooooo.


Haha, ja men vadå det låter väl kul? Tycker inte du det eller? Nähe, stick och häng dig då. Jag tycker iallafall att det ska bli skit kul. Jag har ju bott där två gånger tidigare och jag stortrivdes. Sköna folk, skön jobb och skön uteliv..allt är bara så fint där.

Men jag ska jobba med något nytt nu som sagt..så det känns lite nervöst. Börjar nu på måndag. Åker på lördag, ska sova hos wilton som jag lärde känna från min andra vistelse i oslo..sen får jag mina nycklar till lägenheten på måndag kväll. Åh yee...ska bli så kul vetttttu ellerhurdå...mmmm vi ses.

Idag var sista dagen för inlämningsuppgiften i skolan. Och jag kommer garanterat få ett G. Så nu väntar jag tills jag fått mitt betyg och sen ska jag ansöka om examen. Jihaaaaaaaaaaa vadå är du avundsjuk eller? Hahhahaha jävla sopa..näääädå nu ska jag inte vara så dum och elak..jag är väl snäll..ellerhur då? Tycker inte du det..nej men ät min skit då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0