Till familjen imorgon

Imorgon klockan 12.25 åker jag till borlänge och ska vara där fram till den 12 december. Det ska bli sjukt roligt att se hela familjen igen. Och alla söta syskonbarn som är det bästa som finns. Jag bara älskar att pussa på deras tjocka fina röda kinder, haha.

Här har vi min urgulliga systerdotter som är på kanske 10 månader idag (på bilden är hon kanske 5). Min syster är 1 år äldre än mig. Jag tror inte det finns någon sötare än denna lilla skitunge, ellerhur?


Ska bli underbart att käka mammas goda hemlagade mat..Mmmmmmmm mums!

Ska berätta en sjuk grej senare i ett eget inlägg, måste bara ta lite bilder för det först :)

Dax för tentan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0