Så tycker om jag Idoldeltagarna


Calle: Jihdes kommentar om Calle en tidigare fredagskväll var verkligen pricken över i:et, nämligen smutsig. Han känns som en smutsig norrlänning som kan sätta sig ner var som helst och börja pilla på sitt lössnus. Visst har grabben en bra pipa, men han är ju så otroligt tråkig. Lägg till också hans groteska utseende.

Mariette: Var tippad att stå i final redan från början, men har bara gått nerför. Har dock höjt sig ett par snäpp de senaste veckorna, men det märks att juryn inte vill ha kvar henne. Jag gillar hennes röst, men har svårt och se att hon blir en stor artist. Flator, dreads och självförtroende går inte hem hos svenska folket.

Tove: En stor favorit enligt svenska folket, visst hon är söt och har en härligt raspig röst. Hon klär sig snyggt och ser ut som en stjärna. Men hon faller mig inte i smaken överhuvudtaget.

Erik: Mmmm min favorit. Älskar hans röst!! Han får gärna gå och vinna.

Men min största, största, största favorit i årets omgång var såklart Reza! Oj oj, vilken jävla röst den tjejen har. Hon kommer få skivkontrakt och sälja stort tror jag. Hon kommer kanske inte bli en riktig konsertfavorit, men skivmässigt kommer hon sälja. Hennes röst går att jämföra med alla de stora utlandsstjärnorna.

Ikväll ryker Mariette? Calle?...mariette..calle...mariette?? Hmmmm svårt..men jag gissar på att att Calle gör dåligt ifrån sig och får lämna tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0