Vilken dag

Det har varit en sjukt jobbig dag idag, jag har städat rent hela lägenheten och just nu håller jag på och tvättar kläder. Måste ut från lägenheten imorgon kl 13.30 efter besiktningen. Det tråkiga är att jag inte får lämna Östersund förräns på torsdag, så jag ska bo i den där jävla råttcampingen i 3 nätter. Känns skit :( Tänk att en storhet som MIG ska bo i ett jävla litet sunket rum. Nej fyfan, det är lite skämmigt faktiskt. Men jag får hålla ut.



Sitter i tvätttstugan och väntar på att kläderna ska bli färdiga

 

Nu ska jag till Statoil och köpa lite godis till ikväll, ska passa på nu när det är halvtidsvila mellan Barcelona - Real Madrid.

 

Vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0